خبرهای داغ:
رئیس بیمارستان بوعلی بیرجند گفت: یک قسمت از کار ارائه خدمات پرستاری است. در بحران ها، در ماموریت های رزمی پرستاران اولین گروهی هستند که باید در مناطق مختلف ارائه خدمت بدهند.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۹۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، غلامرضا نجارزاده رئیس بیمارستان بوعلی بیرجند در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کار پرستاری بسیار سخت است گفت: همه به این سختی واقف هستند ولی متاسفانه مقداری در جامعه امروز بحث پرستاری و ارائه خدمت با مسائل مادی کم آمیخته شده که این سبب برخی نارضایتی ها شده است.


وی با بیان اینکه علامه طباطبایی می فرمودند که من حاضرم هفتاد سال عبادتم را با یک شب پرستاری شما عوض کنم اذعان کرد: همه می دانیم که عبادت این بزرگوار مانند عبادت بنده و امثال بنده نیست ایشان سال ها در مسائل معنوی، عرفانی و شرعی تلاش کردند که به همچین مقام علمی ای رسیدند و این سخن ایشان نشانه بزرگی کار پرستاران است.


رئیس بیمارستان بوعلی بیرجند با اشاره به اینکه مسائل دنیوی زیاد جایگاهی به عنوان پاداش برای شما پرستاران ندارد تصریح کرد: من همیشه از پرستاران خواستم در کار پرستاری خود هیچ چیزی جز رضای خدا را در نظر نگیرند.


وی با بیان اینکه ماموریت های ما بسیارمتنوع است اظهار کرد:یک قسمت از کار ارائه خدمات پرستاری است در بحران ها، در ماموریت های رزمی پرستاران اولین گروهی هستند که باید در مناطق مختلف ارائه خدمت بدهند.


نجار زاده  در ادامه گفت: در زمینه برپایی بیمارستانهای صحرایی در مناطق مختلف محروم استان باز همین عزیزان هستند که خدمات ارائه می دهند.


وی در پایان گفت: ما باید هم از این افراد تشکر کنیم و خداقوتی بگوییم و ان شاءالله هر چه انجام می دهیم توقع و پاداشش برای رضای خدا باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها