با حضور مدیران ستادی سازمان سواد آموزی کشور.

افتتاح مرکز یادگیری محلی شهرک هجرت شهر کانی دینار مریوان

با حضور مدیران ستادی سازمان سواد آموزی کشور، مرکز یادگیری شهدای سواد آموزی شهرک هجرت شهر کانی دینار شهرستان مریوان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۹۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بیسیج از کردستان، با حضور مدیران ستادی سازمان سواد آموزی کشور مرکز یادگیری شهدای سواد آموزی شهرک هجرت شهر کانی دینار شهرستان مریوان افتتاح شد.

در این مرکز علاوه بر سوادآموزی، مهارت‌های لازم به آموزش داده می‌شود در این مرکز یادگیری محلی با ۷۵ سواد آموز خدمات آموزشی و مهارتی از جمله مهارت‌های زندگی، حرفه‌های مختلف برای تامین معاش و توانمند سازی سواد آموزان ارائه می‌شود.

مسئول دفتر برنامه ریزی سوادآموزی سازمان سوادآموزی در این مراسم گفت: با افتتاح این مرکز تعداد مراکز یادگیری محلی در سطح کشور ۳۰۰ مرکز هستند که هشت مرکز در سطح استان کردستان فعالیت می‌کنند.

خسرو امیر حسینی با حضور در جمع سواد آموزان این مرکز به اهمیت فراگیری علم و دانش در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: باید همواره به دنبال سواد و فراگیری علم دانش رفت، چرا که سواد شاخص بسیار مهمی در توسعه جوامع محسوب می‌شود.

وی از سواد آموزان خواست تا از این فرصت مهم که مراکز محلی یادگیری در اختیار آن‌ها گذاشته است در جهت توانمندی خود و یادگیری مهارت‌های مورد نیاز تلاش خود را دوچندان کنند.

در ادامه مدیران ستادی سازمان سوادآموزی کشور به سوالات مطرح شده توسط سوادآموزان این مرکز پاسخ دادند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات