معاون دانش و پژوهش سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:
معاون دانش و پژوهش سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت : برای گسترش فضای کتابخوانی و ایجاد انگیزه در بین مردم کتاب و کتاب خوانی باید به یک الگوی فرهنگی و ارزش تبدیل شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۶۳۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، به میزبانی معاونت دانش و پژوهش سپاه امام سجاد (ع ) هرمزگان جمعی پژوهشگران و اندیشه ورزان  استان  از  پانزدهمین نمایشگاه  کتاب هرمزگان در بندرعباس بازدید علمی به عمل آوردند.

 حسین افسر معاون دانش و پژوهش سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه این بازدید، بیان داشت: بسیج و بسیجی با فرهنگ ،ادب،کتاب و کتابخوانی عجین بوده و یکی از شاخصه های ارزشمند بسیجی بودن مطالعه داشتن است و بسیجی آگاه را نگهبان و نگهدار ارزشهای انقلاب دانستند.

 وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند "امروز كتابخوانى و علم‏ آموزى، نه تنها يك وظيفه ‏ى ملى، كه يك واجب دينى است" افزود: کسب علم ضرورتی انکار ناپذیر است.

 معاون دانش و پژوهش سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان  اظهار داشت : مردم باید با مطالعه کتاب های فاخر یک سیر مطالعاتی هدفمند را برای زندگی خود برنامه ریزی کنند و مسئولان نیز در تراز شان و جایگاه فرهنگی استان هرمزگان در این زمینه تلاش کنند.

 وی  افزود: یکی از شاخصه های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصر حاضر میزان مطالعه و کتاب خوانی مردم آن جامعه است. کشور تاریخی ایران اسلامی با داشتن تمدنی چندهزارساله و مراکز متعدد علمی، فرهنگی و کتابخانه های معتبر و علما و دانشمندان بزرگ با آثار ارزشمند تاریخی سرآمد ملل دیگر بوده و در عرصه فرهنگ و تمدن جهانی بسان خورشیدی تابناک همچنان می درخشد و با فرزندان نیک نهاد خویش هنرنمایی می کند.

ارسال نظرات