خبرهای داغ:
رییس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آباد غرب گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای قرآنی نظام است
کد خبر: ۸۹۷۸۶۴۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب، رییس اداره تبلیغات اسلامی اسلام آبادغرب گفت:دهه فجر فرصت مناسبی برای تعمیق فرهنگ و ارزش‌های انقلاب و معرفی دستاوردهای نظام و دستاوردهای قرآنی آن در رهگذر انجام طرح‌ها و برنامه‌های تبلیغی قرآنی است.جلسه هماهنگی کمیته قرآن ی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی  باشرکت روسای ادارات، نهادها و  واعضاء کمیته قرآنی دهه مبارک فجر در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
 
حجت الاسلام  علی اوسط کماسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در این جلسه که به‌ منظور هماهنگی، تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار گردید، اظهارداشت: یکی از دلائل امام معصوم این است قرآن هست امام معصوم هم باشد ، که این دوتا در کنار هم هستند  قرآن خیر دنیا وآخرت است .
 
وی افزود:دهه فجر و انقلاب اسلامي از بركات آموزه هاي الهي قرآن كريم است و ضرورت وحدت رويه، هماهنگي و تعامل هر چه تمام تر دستگاه هاي متولی در برنامه هاي قرآني به عنوان محوري ترين برنامه هاي ايام الله دهه مباركه فجر می باشد.
 
رئیس کمیته قرآنی ستاد دهه مبارک فجر در ادامه  با اشاره به جایگاه اهمیّت قرآن و برنامه های قرآنی در شکل گیری انقلاب اسلامی، از اعضای کمیته قرآن شهرستان خواست تا تمامی سعی و تلاش خود را در جهت معرّفی دستاوردهای قرآنی انقلاب اسلامی و مقایسه افتخارات قرآنی در سالهای پس از انقلاب با دوران قبل از انقلاب   تأکید کرد.
 
وی با اشاره به برنامه‌های کمیته قرآنی دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود:دهه فجر فرصت مناسبی برای تعمیق فرهنگ و ارزش‌های انقلاب و معرفی دستاوردهای نظام و دستاوردهای قرآنی آن در رهگذر انجام طرح‌ها و برنامه‌های تبلیغی قرآنی است.
 
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضا طرحهای قرآنی ویژه ای جهت اجرا در ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی پیشنهاد شد. از جمله این طرحها؛ محفل انس با قرآن کریم ، دیدار با خانواده معظم شهدای قرآنی ، دیدارفعالان قرآن با امام جمعه، تجلیل از فعالان قرآنی ، اعزام قاریان قرآن به مدارس جهت تلاوت قرآن ،برگزاری مسابقه قرآن بخوانید جایزه بگیرد  در روز 22 بهمن و... در ایام دهه فجر مصوباتی بود که اتخاذ گردید.

ارسال نظرات