خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه پیشگیری از حوادث رانندگی در ناحیه بهبهان

به همت معاونت های آماد و پشتیبانی و بازرسی فرماندهی ناحیه بهبهان، کارگاه پیشگیری از حوادث رانندگی با حضور برادران پایور و وظیفه در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۶۹۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان، سرهنگ پاسدار اصغر زارعی کارشناس پیشگیری از تصادفات سپاه در این کارگاه آموزشی گفت: با ارائه آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی رانندگی صحیح در جامعه می‌توان به سادگی آمار تصادفات و تلفات انسانی را در کشور پایین آورد.
ایشان گفت: عوامل راه، وسیله نقلیه و عامل انسانی از مهمترین عوامل در بروز تصادفات و تلفات انسانی در جاده ها می باشند.
سرهنگ زارعی عامل انسانی را اصلی ترین عامل در بروز حوادث خواند و گفت: متاسفانه بسیاری از مشکلات مربوط به حمل و نقل و ترافیک کشور ناشی از رانندگان است که علت اصلی آن عدم آگاهی، نداشتن آموزش کافی و بی توجهی به حقوق سایرین است.
وی اذعان کرد: بر خلاف باورهای غلط جامعه، عامل خودرو در درجه سوم بروز تصادفات قرار دارد و عامل اصلی تصادفات ناشی از بی احتیاطی راننده می باشد.
ایشان در پایان با اشاره به برخی از بی احتیاطی های رانندگان و عواقب آن گفت: سوار کردن مسافر غیر مجاز، نبستن کمربند ایمنی، وجود سرنشین اضافی و... از جمله بی احتیاطی های رایج در بین دارندگان وسایل نقلیه می باشد که با حذف آنها شاهد کاهش تلفات انسانی در جاده های کشور خواهیم بود.
گفتنی است در حاشیه این کارگاه، نکات ضروری ایمنی در محل کار و زندگی به حضار جلسه یادآوری و آموزش داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار