خبرهای داغ:
معاون فرماندار نهاوند از اجرایی نشدن مصوبات جلسه توسط شهرداری به بهانه محدودیت مالی و عدم کار کارشناسی شده ابراز گله‌مندی کرد و گفت: متوقف کردن اجرای قانون مصوب به خاطر مصلحت‌های شخصی ممنوع است.
کد خبر: ۸۹۷۸۷۶۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

گله‌مندی معاون فرماندار نهاوند از اجرایی نشدن مصوبات جلسه توسط شهرداریبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، پنجمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان نهاوند در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نهاوند برگزار شد.

معاون فرماندار نهاوند در این جلسه با ابراز گله‌مندی از اجرایی نشدن مصوبات جلسه توسط شهرداری به بهانه محدودیت مالی و عدم کار کارشناسی شده اظهار کرد: با تعیین ظرف زمانی برای مصوبات خواستار پیگیری و انجام آن هستیم و بعد از این هیچ عذر و بهانه‌ای در این راستا پذیرفته نیست.

سیدرضا سلامتی در ادامه تاکید کرد: متوقف کردن اجرای قانون مصوب به خاطر مصلحت‌های شخصی ممنوع است.

وی افزود: منضبط کردن مشکل ترافیک، حمل و نقل و بحث سد معبر در شهرستان باید با تکریم حقوق شهروندی و بر اساس مستندات قانونی انجام بگیرد.

معاون فرماندار نهاوند عنوان کرد: برای حل مشکلات باید دارای برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت باشیم، اما نیازهای اورژانسی نیز باید در طرح‌ها مدنظر باشد.

وی یادآور شد: با فرهنگ‌سازی، تبلیغات و آموزش می‌توانیم بسیاری از گره‌های ترافیکی شهرستان را حل کنیم.

سلامتی از بحث ساماندهی تاکسی‌های درون شهری که به حال خود رها شده است ابراز گله‌مندی کرد و افزود: در برخی مسیرها کمبود تاکسی و در برخی دیگر ازیاد تاکسی وجود دارد که نیاز است این مسئله پیگیری و بررسی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات