فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه فتنه اخیر طراحی بیگانگان و دشمنان ملت ایران بوده است تاکید کردند: برنامه آشوب و اغتشاش در اتاق فکر آمریکا صادر شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۷۷۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سیدیوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در نشست هم‌اندیشی روسای دانشگاه‌ها و اساتید با محوریت راهیان نور که عصر امروز در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد، با گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س)، اظهار داشت: باطل‌السحر فتنه اخیر بصیرت مردم، حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی در دفاع از انقلاب، نظام و ولایت فقیه بود چراکه مردم معترض وقتی متوجه سوءاستفاده اغتشاشگران شدند، از آنها جدا شدند تا رصد آشوبگران آسان‌تر شود، مسئولان پاکدست قضایی هم در تجمعات حاضر شدند تا به کسی ظلم نشود.

 

اغتشاشات اخیر طراحی بیگانگان و دشمنان ملت ایران بوده است

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز  با اشاره به اینکه یک خانه تیمی با حضور بیش از 10 نفر در البرز کشف شد که برای برنامه‌ریزی سامان یافته شده برای پیشبرد اهداف خود در جهت اغتشاشات بود، ادامه داد: باید در نسل آینده روحیه سلحشوری تقویت شود و حقوق نجومی و اختلاس نتیجه فراموشی از روحیه ایثارگری است.

سردار سیدیوسف مولایی با اشاره به دشمنی آمریکا و اسرائیل و عربستان با ایران اسلامی گفت: بهائیان، سلطنت‌طلب‌ها و منافقین در این حرکت‌ها نقش داشتند.دشمنی امثال ترامپ و نتانیاهو قبلا ثابت شده است، آنها از اعتراضات مردمی  با هدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی سوءاستفاده کردند و در این فتنه اخیر همه گروه‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب با درک هدف دشمن، متحد شدند.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه راهیان نور یک عملیات فرهنگی بزرگ است، خاطرنشان کرد: نباید با یک تصادف راهیان نور تعطیل شود بلکه اگر همین راهیان نور و روحیه دفاع مقدس باشد هیچ وقت اختلاسی رخ نمی‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها