خبرهای داغ:
استاندار قم مطرح کرد

بسیج تمام امکانات در قم برای حمایت از نهاد آموزش و پرورش

استاندار قم گفت: همه امکانات را برای حمایت از نهاد آموزش و پرورش در استان بسیج کردیم، هدف این نهاد تربیت نسل آینده است.
کد خبر: ۸۹۷۸۷۸۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی در آیین بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش استان قم که در خانه معلم برگزار شد، با اشاره به اهمیت بخش آموزش و پرورش اظهار کرد: این بخش بستری برای اعتلای نسل آینده است و نسل تربیت شده در مدارس باید کشور را اعتلا ببخشند.

وی ادامه داد: شوراهای آموزش و پرورش در استان قم به خوبی برگزار می‌شود و تعاملات خوبی بین مدیران استان در زمینه حمایت از آموزش و پرورش وجود دارد.

استاندار قم افزود: مدیریت آموزش و پرورش استان تلاش‌های خوبی را در ارتقای امکانات برای فرهنگیان و دانش آموزان داشته است، هدف این بخش تربیت نسل آینده است و همه امکانات را برای حمایت از بخش آموزش و پرورش در استان قم بسیج کردیم.

صادقی، سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش را به نفع کشور دانست و تصریح کرد: کشور مشکلات زیادی دارد و فشارهای بین المللی علیه ایران، هزینه‌های زیادی را به کشورمان تحمیل کرده است، در داخل هم برخی از کج‌سلیقگی‌ها، انسان را رنج می‌دهد.

وی ادامه داد: باید بیشتر از گذشته مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید دنبال کنیم، چاره ای نیست جز اینکه از تمام قوا برای حل مشکلات کمک بگیریم، ما بیشترین صدمه را از وجود اختلافات و ناهماهنگی‌ها می‌خوریم، هر چقدر بتوانیم بیشتر بخش‌های مختلف را هماهنگ کنیم، نفع بیشتری می‌بریم.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: تلاش کردیم از تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در استان استفاده کنیم تا به مردم خدمت کنیم، این روند را هم در آینده ادامه خواهیم داد، در سایه همدلی و همگرایی به حرکت خودمان در این زمینه ادامه می‌دهیم تا بتوانیم رضایت مردم از مدیران را افزایش بدهیم، رضایت خداوند در گروی رضایت مردم است.

ارسال نظرات