خبرهای داغ:
نائب رئيس مجمع نمايندگان طلاب حوزه علميه قم:

حضرت زينب(س) ادامه‌دهنده پيام عاشورا تا ابديت هستند

نائب رئيس مجمع نمايندگان طلاب حوزه علميه قم گفت: حضرت زينب(س) ادامه‌دهنده پيام عاشورا تا ابديت هستند؛ ايشان توانستند به عنوان مفاخر خاندان بني هاشم و نوه گرامي پيامبر در ميان امت اسلام از اطمينان و برتري ويژه‌اي برخوردار باشند.
کد خبر: ۸۹۷۸۷۸۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام جلال رضوی مهر ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: امسال میلاد حضرت زینب(س) از نشاط مضاعفی در میان امت اسلام برخوردار است و پیروزی سپاه اسلام بر داعش و صهیونیست سبب شده جشن میلاد عقیله بنی هاشم(س) از ویژگی‌های برتری برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) ادامه‌دهنده پیام عاشورا تا ابدیت است گفت: ایشان توانستند به عنوان مفاخر خاندان بنی هاشم و نوه گرامی پیامبر(ص) در میان امت اسلام از اطمینان و برتری ویژه‌ای برخوردار باشد و همه ادله اثبات می‌کند که حضرت زینب(س) دارای بصیرت، مدیریت بحران، دور اندیشی در اهداف اسلام و پیشبرد اهداف کلی امامت و ولایت بودند.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: همجواری با مادری مانند فاطمه زهرا(س)، بهره‌گیری از علم پدر یعنی علی بن ابیطالب(ع) و داشتن برادرانی مانند امام حسن مجتبی(ع)، امام حسین(ع) و قمر بنی هاشم(ع) از افتخارات حضرت زینب کبری(س) است.

وی با بیان اینکه امروز گنبد و بارگاه حضرت زینب(س) در سوریه مانند خورشیدی مبارزه با ظلم، استبداد و تبعیض را تجلی بخشیده است گفت: علم حضرت زینب(س) به قرآن و سهم از احادیث نبوی و علوی از ایشان زهرای ثانی(س) ساخته است که می‌تواند الگوی بشریت و انسان‌های دنباله‌رو کمال و تکامل باشد.

رضوی مهر تصریح کرد: میلاد حضرت زینب(س) جشن تشکر از مدافعان حرمی است که ثابت کردند که هنوز خطبه‌های بیدار باش زینب(س) در جامعه طنین‌انداز است. به شکرانه سقوط داعش و امحای افکار صهیونیستی تکفیری جشن میلاد حضرت زینب(س) با عزت، آزادی و بصیرت برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار