استاندار مرکزی دیدار با خانواده 600 شهید را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام‌الله فجر دانست و گفت: امیدواریم که مراسم‌های روز بزرگداشت شهدا با شکوه برگزار شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۱۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با بیان اینکه همسران جانبازان پرستاری را از سیره و منش حضرت زینب(س) آموخته‌اند، گفت: همسران جانباز نماد بارز صبر و استقامت هستند که با تحمل سختی‌ها و دشواری‌های مستمر خود پناهگاه اصلی همسرانشان در رفع مشکلات جسمی و روحی آنها هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله فجر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امنسال برنامه‌های این ایام با محوریت مردم و متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود؛ لذا همه باید در جهت برگزاری باشکوه‌ برنامه‌های دهه فجر تلاش کنند چراکه این ایام بزرگداشت آرمان‌های انقلاب است.

استاندار مرکزی به برگزاری کنگره 6200 شهید استان هم اشاره کرد و گفت: تاکنون اقدامات خوبی از سوی سپاه روح‌الله استان در این راستا انجام شده است و به دلیل قدمت و سبقه فرهنگی استان همه باید در کنار هم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این کنگره تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه بایستی تلاش کنیم کنگره شهدای استان با کیفیتی برگزار شود که در تاریخ استان ثبت و ضبط شود و برای رسیدن به این هدف بایستی در اسرع وقت کمیته‌های مربوطه را فعال کنیم. همچنین برای تأمین منابع مالی کنگره کمیته‌ای ویژه تشکیل شود تا با استفاده از منابع استانی و ملی نسبت به برگزاری کیفی این کنگره تلاش کنیم.

آقازاده خاطرنشان کرد: دیدار 600 خانواده و جانبازان باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد تا مدیران از فراموش نکنند که چه خون‌هایی برای اینکه آنان امروز بر این صندلی‌ها تکیه بزنند بر زمین ریخته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات