تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: بلند مرتبه سازی اطراف حرم، به هیچ وجه قابل قبول نیست و آستان قدس، شهرداری و مسئولان مختلف تأکید دارند بلند مرتبه سازی حتماً باید متوقف شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۴۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابرهیم رئیسی امروز در حاشیه بازدید از بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: اقداماتی در سال‌های گذشته برای توسعه خیابان‌های اطراف حرم مطهر صورت گرفته است که بخشی از این اقدامات کامل شده و بخشی از آن ناقص باقی مانده است که این نقص مشکلاتی را برای زائرین و مردم ساکن در این منطقه ایجاد کرده است.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری‌ها و اقدامات شهردار و شورای شهر و با همکاری بخش‌های مختلف، ساکنین این مناطق و بازاریان محترم این توسعه اتفاق بیافتد که حتماً برای مردم عزیزمان در این منطقه و زائرین فضای بهتری ایجاد می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد: باید ساخت و ساز‌های اطراف حرم امام رضا (ع) مدیریت جدی شود تا گنبد مطهر همواره نمود خودش را از تمام مشهد داشته باشد.

وی با بیان اینکه بلند مرتبه سازی اطراف حرم، به هیچ وجه قابل قبول نیست، خاطر نشان کرد: آستان قدس، شهرداری و مسئولان مختلف تأکید دارند بلند مرتبه سازی حتماً باید متوقف شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظان تصریح کرد: گشایش خیابان‌های اطراف حرم مطهر بایستی موجب تسهیل در رفت و آمد زائران و مجاوران شود و این موضوع نیازمند همکاری و هماهنگی همه بخش‌هاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها