خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چالدران گفت: برای فصل زمستان چهار کتاب، «باغ خرمالو»، «برادر انگلستان»، «خداحافظ سالار» و «لحظه‌های انقلاب» برگزیده شده و محوریت مسابقات کتابخوانی بسیج بر اساس آن خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۴۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سروان پاسدارحیدر قلی نژادضمن معرفی کتب فصل بسیج گفت: این کتاب‌ها در چهار عنوان «باغ خرمالو» به نویسندگی هادی حکیمیان (رمانی نوجوانان که در فضای شهریور سال ۱۳۲۰ نوشته شده، این رمان روایتگر استعفا و تبعید رضاشاه پهلوی به خارج از کشور است) ، «برادر انگلستان» (رمانی جذاب و خواندنی با محوریت استکبار ستیزی به قلم علیرضا قزوه) ، «خداحافظ سالار» (روایتی داستانی از زندگی شهید سرلشگر پاسدار حسین همدانی با نویسنده حمید حسام) و «لحظه‌های انقلاب» (روزنگار داستانی اتفاقات انقلاب ۵۷ به نویسندگی محمود گلابدره‌ای) در فصل زمستان محور مسابقه خواهند بود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چالدران افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتاب ؛ همچنین شرکت در مسابقه کتابخوانی و اطلاع از کم و کیف کتاب‌های معرفی شده به واحد فرهنگی اجتماعی سپاه چالدران و حوزه های مقاومت بسیج و یا به سایت www.irghalam.com مراجعه کنند.

قلی نژاد، ادامه داد: فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی به‌ویژه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج ، جهت ترویج و تبلیغ کتاب فصل می‌توانند کتب معرفی شده را با تخفیف مناسب خریداری کنند، بدین منظور سپاه استان آمادگی دارد ضمن دریافت سفارشات، نسبت به تهیه و تحویل کتب اقدام کند.

وی، در پایان اضافه کرد : امیدواریم از این طریق اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی برای عموم مردم تبیین و از ظرفیت عظیم و با انگیزه بسیج در تبلیغ و ترویج کتاب فصل بهره برداری لازم به عمل آید.

ارسال نظرات