خبرهای داغ:
دومين یادواره شهدای گردانهای عملیاتی سپاه شهرستان خوی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، مسئولين، خانواده هاي معظم شهداء و عموم مردم در هشتم بهمن سالجاري برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۴۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان خوی با این عنوان که شهدا بزرگترین معامله را با پروردگار خویش انجام دادند گفت: بر این اساس است که شهدا مورد رحمت و مغرفت خاص خداوندقرارگرفته اند.

حجت الاسلام محمد رستمي افزود: عزت و اقتدار ما در گرو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: الگو گرفتن از سبک زندگی شهدا که نمونهه بارز سبک زندگی اسلامی ایرانی است و عمل کردن به وصیت نامه شهدا در حقیقت همان ادامه راه انبیاست که در نهادینه سازی دین مبین اسلام ازجانگذشتگی کردند.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان خوی در پایان اظهار داشت: این مراسم معنوي در روز يكشنبه 8بهمن ماه از ساعت 9:30 صبح در مسجد محمد رسول ا... شهر قطور و با مشاركت مسئولين محلي بخش قطور برگزار خواهد شد.

شهيدان گرانقدر مصطفی محمدنژاد، مرتضي جلالي، يدالله حبيب زاده، مصطفي تيموري، وحيد عليزادگان، علي صادق زاده و بلال نادر از شهداي معظم گردانهاي عملياتي سپاه خوي هستند.

ارسال نظرات