خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان ماکو از برگزاری مسابقات استانی بانوان به میزبانی ماکو همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۴۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

حسن احمدی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت یوم الله دهه فجر به میزبانی شهرستان ماکو در اواخر بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماکو به برگزاری مسابقات کشتی چند جانبه در بین شهرستان های همجوار در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: در همین راستا یک مسابقه دوستانه کشتی بین تیم های ماکو و بانه و یک مسابقه تکواندو در بهمن ماه با حضور شهرستانهای همجوار در این شهرستان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری مسابقات و جشنواره ها را ایجاد نشاط و دور کردن مردم از زندگی ماشینی عنوان کرد و افزود: امروزه مردم از ورزش به دور مانده اند و در سایه تکنولوژی و زندگی ماشینی، ورزش روزانه کمرنگ و بیماری ها تشدید یافته است.

وی همچنین از برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی و لیفت بانوان خبر داد و گفت: ورزش های قهرمانی مختص آقایان نیست و باید زمینه‌های حضور و شرکت بانوان را در این رشته ها فراهم کرد که ما در این راستا در ایام الله دهه فجر مسابقات بین بانوان شهرستان برگزار می کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماکو، افزود: ورزش و جوانان شهرستان ماکو در تمامی مناسبت ها حضور فعال داشته و در این ایام نیز با برگزاری مسابقات و جشتواره های متنوع رنگ و بوی خاصی به مراسمات دهه فجر خواهد بخشید.

وی وظیفه اصلی این اداره را در دو بخش جوانان و ورزش اظهار کرد و گفت: در بخش جوانان وظیفه این اداره پیگیری مصوبات جلسات کارگروه ها و همچنین رسیدگی به مسائلی از جمله ازدواج جوانان اشتغال بیکاری فضای مجازی و غیره در طول سال است.

احمدی ادامه داد: بیش از ۲۷ رشته در این شهرستان زیر مجموعه ورزشهای همگانی فعالیت می کنند که حضور و نقش آفرینی این رشته ها در طول سال و در طی مراسمات ملی و منطقه ای پررنگ تر است.

وی از برگزاری المپیاد ورزشی همگانی در قالب بیش از ۱۰ رشته در دو بخش برادران و خواهران خبر داد و گفت: از رشته های برگزاری میتوان به والیبال دو نفره، بسکتبال، دارت، طناب زنی و از بازی های بومی محلی همچون لیلی، هفت سنگ، یه قول دو قل اشاره کرد.

 

ارسال نظرات