خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب:

ایثار جانبازان توصیف‌ ناپذیر است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب به همراه مسئول دفتر نمایندگی و جمعی از مسئولین سپاه تکاب ، با جانباز حاج عباس الطافی دیدار نمودند .
کد خبر: ۸۹۷۸۸۵۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب ، ایثار و ازخودگذشتگی  جانبازان را توصیف ناپذیر دانسته و گفت: جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت های بسیاری از خود نشان دادند و به عنوان شهدای همیشه زنده تاریخ، شأن و منزلت آنان باید در جامعه حفظ شود.

سرهنگ زینال نژاد در خاتمه گفت : جانبازان، از متن جامعه برخاسته و به جبهه‌ها شتافته‌اند و امروزه نیز در میان مردم و در زمینه‌های مختلف و عرصه‌های گوناگون، به کار و تلاش می‌پردازند و مردم هر روزه شاهد حضور سبز آنان در میان خود هستند.

برماست که ضمن ارج نهادن به ایثارگری‌های جانبازان و احترام به ارزش‌های اسلامی و انقلابی آنان، شرایط جسمی، روحی و ذهنی‌شان را در نظر گرفته و در مقام مواجهه با آنان، عزت و عظمتشان را حفظ نموده و آنان را با صفا و صمیمیت در جمع خود پذیرفته، از خاطرات و تجربیات آنان بهره‌مند گردیم و از حریم آن‌ها دفاع بنماییم تا بدین‌وسیله، رضایت خداوند و معصومان علیهم‌السلام را به دست آوریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار