خبرهای داغ:
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان:

نقش مردم در ایران اسلامی تعیین کننده است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان گفت: نقش مردم در کشور ما تعیین کننده است و نمونه بارز آن ناآرامی های اخیر است که عده ای دنبال ناامن کردن و بی ثبات جلوه دادن نظام بودند و مردم صف خود را از صف گروهک‌ها جدا کردند.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۶۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

نقش مردم در ایران اسلامی تعیین کننده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی اصغر ناظری پور در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان همدان با تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهار داشت: مردم همواره در مقاطع مختلف پشتیبان نظام بودند.

وی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری حضور ۷۳ درصدی مردم نشان دهنده این است که علاقه‌مند به این نظام هستند و مردم در کشور دارای آگاهی‌های سیاسی گسترده هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان ابراز داشت: نقش مردم در کشور ما تعیین کننده است و نمونه بارز آن ناآرامی های اخیر است که عده ای دنبال ناامن کردن و بی ثبات جلوه دادن نظام بودند و مردم صف خود را از صف گروهک‌ها جدا کردند.

وی عنوان کرد: وظیفه ما این است که به دنبال امیدوار کردن مردم باشیم و در ایام دهه فکر نقش مردم در حفظ شهر تامین شود که برآمده از رأی و نظر مردم است و مردم را نسبت به آینده خودشان تامین کنیم و حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات