خبرهای داغ:
یادواره شهدای مدافع حرم استان قم با حضور مردم شهیدپرور این استان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۷۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

یادواره شهدای مدافع حرم در قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان قم با عنوان «مجاوران کریمه، مدافعان عقیله» امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حضرت آیت‌الله  شبیری زنجانی با حضور مردم شهیدپرور استان قم در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت‌(س) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌و المسلمین سید حسین مؤمنی استاد حوزه علمیه قم طی سخنانی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم قبل از شهادت خود از مادیات دنیایی جدا شدند، اضافه کرد: این شهدا معادلات فتنه‌گران را بهم ریختند و ما در عرصه‌ها و دوران‌های مختلف مدیون آن‌ها هستیم.

همچنین، سید علی حسینی‌نژاد از مداحان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در این مراسم به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب سلام‌الله علیها به مدیحه‌سرایی پرداخت.

لازم به ذکر است، برگزاری مراسم قرائت دعای توسل توسط جمعی از مداحان استان قم با حضور زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس در سه‌شنبه شب هفته جاری بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها