مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به آخرین وضعیت مردم زلزله‌زده کوهبنان گفت: بارش برف مشکلاتی را برای زلزله‌زدگان بویژه کارگران زغال سنگ ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۷۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،صادق مفرد،  مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور در رابطه با آخرین  وضعیت زلزله کوهبنان گفت: هرچند که زلزله کوهبنان تلفات جانی نداشت، اما ۷۰ درصد خانه‌های مردم تخریب شده است و کوهبنان فراموش شد.

مفرد با انتقاد از اینکه مسئولان برای عادی نشان دادن  وضعیت زلزله زدگان به مردم اطلاع رسانی درستی از شرایط زلزله زدگان  ارائه ندادند، گفت: مردم زلزله زده کوهبنان با بارش برف در چادر زندگی می‌کنند و بسیاری از کارکنان زغال سنگ که مشکل تنفسی دارند کپسول‌های  تنفسی آن‌ها در سرما یخ بسته و مشکلات آن‌ها دوچندان شده است.

مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: رسانه‌ها و دستگاه‌های دولتی پای کار نیامده‌اند و به نظر زلزله آن‌ها را تکان نداده است در حالی که مردم با هر روحیه و اعتقادی پای کار آمدند و کمک‌های را به زلزله زدگان کوهبنان ارائه دادند.

وی در رابطه با فعالیت گروه‌های دانشجویی در کوهبنان و کمک‌رسانی به مردم  زلزله‌زده کوهبنان، گفت: گروه‌های دانشجویی در آشپزخانه‌ها در حال توزیع غذای گرم به مردم زلزله‌زده هستند و خدمات پزشکی ارائه داده‌اند، اکنون فعالیت‌های عمرانی را پیش رو دارند و ۲۱ کانکس تهیه شده است و قصد داریم که خدمات را برای کمک‌رسانی به زلزله زدگان کوهبنان گسترش دهیم.

 

ارسال نظرات