خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع)
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) گفت: امروز بصیرت افزایی و شناساندن نقشه‌های دشمنان به مردم از مهمترین تکالیف است و بسیج باید در این راستا گام‌های اساسی بردارد.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۸۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام «اسماعیل امیرزاده» طی سخنانی در جمع بسیجیان بخش جعفریه اظهار داشت: حضرت آقا سه ویژگی مهم را برای بسیجیان بیان می‌کنند، اخلاص، بصیرت و عمل به اندازه وبه هنگام و نمونه این در ۹ دی ۸۸ اتفاق افتاد و مردم به فرمایش مولای خود لبیک گفتند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) افزود: فتنه در ۹ دی ۸۸ با حضور مردم جمع شد، ولی دشمن ما که در راس آن آمریکا است دست از این دشمنی برنمی دارد وامروزه با القای شبهات در ذهن مردم می‌خواهد مردم را از مسئولین نظام دل سرد کنند.
امیرزاده بیان کرد: فتنه گران در سال ۸۸ تقلب در انتخابات را بهانه کرده بودند و دشمنان اصل نظام را هدف قرار داده بودند.
وی تاکید کرد: روشنگری در بین مردم وآگاهی دادن به مردم و باتحلیل صحیح از مسائل سیاسی، مهمترین عنصر برای به دام نیافتادن مردم در نقشه‌های دشمن است.
امیرزاده گفت: بصیرت یعنی اینکه حق را از باطل تشخیص دادن و حق با افراد شناخته نمی‌شود بلکه بایستی اول حق را بشناسی و بعد اهل حق راکه مصادیق آن در تاریخ فراوان دیده شده است.
در این نشست، امام جمعه و بخشدار و مسئول آموزش و پرورش بخش جعفریه نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها