فرماندار دلفان خواستار پیگیری و  راه اندازی کشتارگاه طیور و توجه ویژه به تهیه واکسن دام و طیور شهرستان شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۸۹۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، مراسم تودیع دکتر امیری و معارفه آقای علی کریم پور بعنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دلفان  حضور دکتر کرم الهی معاون توسعه اداره کل دامپزشکی در محل فرمانداری برگزار شد.

 در این مراسم فرماندار ضمن خیر مقدم به دکتر کرم الهی و هئیت همراه طی سخنانی مطالبی را در خصوص اهمیت ،حساسیت و ظرافت حوزه کاری دامپزشکی بیان کرد. 

جعفر طولابی فرماندار دلفان اظهار داشت: کار دامپزشکی در بحث سلامت و امنیت غذایی جامعه و حیات و جان انسانها از ظرافت خاصی برخوردار و حائز اهمیت است . 

فرماندار با اشاره به  محرومیت، گسترده گی حوزه جغرافیایی ، پراکندگی و صعب العبور بودن روستاهای شهرستان خواستار تقویت  اداره دامپزشکی از نظر نیروی انسانی،  تجهیزات و امکانات خودرویی واداری گردید .

طولابی همچنین خواستار پیگیری و  راه اندازی کشتارگاه طیور و توجه ویژه به تهیه واکسن دام و طیور شهرستان باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان و هم مرز بودن با استان های غربی گردید. فرماندار همچنین ضمن تقدیر از زحمات دکتر امیری اظهار امیدواری نمود با توجه به بومی بودن آقای کریم پور و آشنایی با مسائل و مشکلات منطقه بتواند منشاء خدمات و خیر برکت باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات