همزمان با سالروزمیلاد باسعادت حضرت زینب (س):

برگزاری جلسه تجلیل از پرستاران شاغل در شهرستان اشکذر

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) وروز پرستار از ۱۷ نفر از پرستاران، بهیاران و بهورزان شاغل در مراکز درمانی شهرستان اشکذر با اهداء لوح تقدیر وهدیه تجلیل گردید.
کد خبر: ۸۹۷۸۹۰۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:در این مراسم که به میزبانی حوزه مقاومت بسیج شهدای ادارات و با حضور شاه حسینی فرماندار، جعفری پور شهردار وامامی فرمانده ناحیه درمحل دفتر جناب آقای شاه حسینی فرماندارشهرستان برگزار شد، مهندس شاه حسینی در سخنانی ضمن عرض خیرمقدم، تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستارالگوی امروز جامعه پرستاری را صبر وایثار زینبی برشمرد.
وی افزود به حمدالله جامعه پرستاری ما همواره با صبر و ایثار مثال زدنی خود مرحمی برآلام بیمارانند و این شغل نوعی توفیق است که از سوی خداوند متعال نصیب این قشر زحمتکش شده است.
در ادامه جلسه جناب سرهنگ امامی فرمانده ناحیه نیز ضمن عرض تبریک این روز خدمت حاضرین در جلسه با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع پرستاران ترکیب دانش و عواطف اسلامی را لازمه موفقیت یک پرستار دانست.
وی افزود جامعه پرستاری قدردان این موقعیت شغلی که در رآس آن خدمت به مردم است باشددر پایان جلسه از پرستاران با اهداء لوح تقدی وهدیه تجلیل گردید.
ارسال نظرات