فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد، گفت: پرستاران جلوه ای از صبر حضرت زینب(س) هستند.
کد خبر: ۸۹۷۸۹۸۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، همزمان با ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار مراسم بزرگداشتی به همین مناسبت با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد، مسئول بسیج جامعه پزشکی بشاگرد و جمعی از پرستاران در سالن اجتماعات بیمارستان شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگرد ، در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زینب کبری (س) و تجلیل از پرستاران ضمن تبریک این روز پرستاران را نماد صبر، همدلی و مهربانی، دانست و عنوان کرد: پرستاران ستون‌های اصلی بیمارستان هستند و بار اصلی بیمارستان بر دوش آن‌هاست و اگر رضایتی از عملکرد بیمارستان در نزد مردم و بیماران وجود داشته باشد، مرهون تلاش های این عزیزان تلاشگر است.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، یادآور شد: کسی که یک روز و یک شب پرستاری بیماری را به عهده بگیرد، خداوند او را باابراهیم خلیل علیه السلام محشور می کند، پس هم چون درخشش برقی از صراط عبور می کند وکسی که در برطرف کردن نیازهای مریض تلاش کند و نیاز او را برآورد، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهانش پاک می گردد.

محمود سلیمانی، فعالیت پرستاران را بسیار شبیه به نقش بی بدیل حضرت زینب (س) در واقعه کربلا اعلام و تصریح کرد: با توجه به زحماتی که حضرت زینب (س) برای سالخوردگان، کودکان و مجروحان در واقعه کربلا متحمل شدند این سنت در دین مبین اسلام و به ویژه در میان شیعیان از جایگاه بالایی برخوردار بوده و می‌توان گفت که عظمت کار پرستاران وصف ناپذیر است.

در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار محمود سلیمانی فرمانده ناحیه سپاه بشاگرد ، ضمن تقدیر و تشکر از پرستاران و کادر درمان شهرستان با اهدای لوحه و هدایایی از زحمات آنها در یک سال اخیر تقدیرکرد.

ارسال نظرات