مراسم روز پرستار مصادف با خجسته میلاد مسعود حضرت صدیقه کبری حضرت زینب (س) با حضور فرمانده ناحیه سپاه پارس آباد و امام جمعه شهرستان پارس اباد و جمع کثیری از بسیجیان و پرستاران حوزه فاطمه (س)در کانون فرهنگی سپاه شهرستان پارس آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۰۴۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مراسم روز پرستار مصادف با خجسته میلاد مسعود حضرت صدیقه کبری حضرت زینب (س) با حضور فرمانده ناحیه سپاه پارس آباد و امام جمعه شهرستان پارس اباد و جمع کثیری از بسیجیان و پرستاران حوزه فاطمه (س)در کانون فرهنگی سپاه شهرستان پارس آباد برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز پرستار در شهرستان پارس آباد برگزار شد

حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اقدامات پرستاران در نگهداری از بیماران را از کارهای ارزشمندی توصیف کرد که نوع بشر در نجات همنوع خود انجام می دهد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد در این مراسم: در حالی که سالهای گذشته این شغل جزو شغلهای سخت و زیان آور محسوب نمی شد با درک صحیح جامعه از کم و کیف فعالیت پرستاران در حیطه درمانی این شغل جزو شغلهای سخت و زیان آور به حساب آمد چرا که ضمن آینکه در این شغل پرستاران از جان و دل مایه می گذارند نیز معرض آسیب روحی نیز قرار می گیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پارس آباد با اشاره به اینکه تمامی تعریفی که از یک پرستار می شود شاید کمتر از آن چیزی باشد که حقیقتا بتواند ارزش کار پرستاران را نمایان کند خواستار رسیدگی بیشتر به مساله معیشتی پرستاران شد.

مراسم گرامیداشت روز پرستار در شهرستان پارس آباد برگزار شد

در این مراسم سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد با تبریک این روز مسعود اقدامات درمانی پرستاران در نگهداری از بیماران را ارزشمند توصیف کرد و گفت: در ارزش کارهای معنوی پرستاران در قبال بیماران همین نکته بس است که وقتی خویشان و اقربا از نگهداری بیمار مستاصل می شوند این وظیفه را به پرستار می سپارند تا پرستار بصورت شبانه روزی از او نگهداری کند.

ارسال نظرات