حقیقی معاون سیاسی استاندار مرکزی در بازدید از اداره کل ورزش و جوانان :
حقیقی گفت:علت اینکه سر زده به ادارات تابع استانداری مرکزی می رویم تنها در راستای آشنایی کامل با شرایط ادارات است.
کد خبر: ۸۹۷۹۰۷۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ،  حقیقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در بازدید سرزده از اداره ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : علت اینکه سر زده به ادارات تابع استانداری مرکزی می رویم تنها در راستای آشنایی کامل با شرایط ادارات است.

وی افزود : اداره ورزش و جوانان موظف است بیش از هر اداره ای با رسانه ها ارتباط برقرار کند چرا که این اداره بیش از هر نهاد دیگری نیازمند دیده شدن می باشد.

حقی ادامه داد : متاسفانه بررسی امروز نشان داد ساختمان فعلی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیازمند بازسازی و یا تغییرات اساسی است

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد : به شدت پیگیر تاسیس خانه جوان و پارک بانوان و فعالیت آنها هستم و حفظ شان جوانان و پیگیری مطالبات آنان از اهداف تاسیس خانه جوان است.


در ادامه عابد حقدادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت : ساختمان اداره ورزش جوانان بیست سال است که به بهره برداری رسیده و امروز در شرایط فرسودگی قرار دارد.

وی گفت : متاسفانه این اداره بنا بر داشتن عدم اعتبارات کافی تا به امروز هیچ گونه بازسازی نشده است و حمایت امروز دولت از افتتاح خانه جوان در استان مرکزی چشم گیر بوده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی افزود : جای تأسف است که برخی از پروژه های عمرانی تعریف شده در سالهای قبل هیچ دلیلی برای اجرایی شدن  ندارد چرا که جزء اتلاف سرمایه بازده ی دیگری به دنبال ندارند.

ارسال نظرات