شهردار تبریز:

وظیفه داریم فرهنگ و تمدن تبریز را به همه دنیا معرفی کنیم

شهردار تبریز اظهارکرد: همه ما شهروندان و مسئولان و شهرداری تبریز و همه وظیفه داریم فرهنگ هویت و شهر خودمان را با وسایل ارتباطی مختلف به دنیا معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۰۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر با حضور در برنامه زنده تلویزیونی " آی ایشیغیندا" گفت: تبریز شهر تاریخی است که پتانسیل بالایی برای تبدیل به شهر مقصد گردشگری دارد و ما هر چه در توان داریم برای آماده سازی شهر برای حضور گردشگران انجام می دهیم.
وی ادامه داد: شهروندان تبریز و مسئولان شهری و استانی در ماه های گذشته تلاش کرده اند شهر تبریز را برای حضور مهمانان آماده کنند و تا جایی که در توان داشتیم این شهر را برای حضور گردشگران آماده کرده ایم.
وی با اشاره به حضور تبریز یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاهها، فستیوالها در معرفی پتانسیل های گردشگری و همچنین در توسعه شهر قطعا اثرگذار است.
وی با اشاره به تصویرسازی نادرست رسانه های معاند اظهار کرد: واقعیت های شهر ما و کشور ما غالبا به صورت وارونه در شبکه های خارجی نمایش داده می شود و آنچه که از ما در کانالهای تلویزیونی خارجی دیده می‌شود واقعیت ندارد.
شهردار تبریز ادامه داد: صنعت گردشگری و توریسم علاوه بر آنکه در بخش گردشگری و اقتصادی در شهر و کشور تحرک ایجاد می کند برای زدودن این تصور غلط از شهر و کشور نیز قطعا اثرگذار است.
مهندس شهین باهر همچنین گفت: اقتصاددانان می‌گویند تا سال ۲۰۱۳ میلادی ۷۰ درصد اقتصاد در بخش خدمات خواهد بود که ما هم باید از این صنعت سهمی داشته باشیم و می توان گفت تبریز 2018 یک آغاز است .

شهردار تبریز برنامه ریزی کلان کشوری برای جذب 20 میلیون گردشگر خارجی گامی مهم در صنعت توریسم عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد تبریز سهم گسترده ای از این برنامه ریزی داشته باشد.
مهندس شهین باهر در پایان یادآور شد: مردم تبریز بهترین میزبان هستند، از میهمانان خارجی و داخلی دعوت میکنیم به تبریز بیایند و شاهد این میزبانی بینظیر باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار