سید ساجد یعقوبی
معاون فرهنگی دادگستری استان اردبیل:
معاون فرهنگی دادگستری استان اردبیل گفت: در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۱۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدنقی موسوی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌ها دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی توسط دادگستری کل استان تدارک دیده شده که در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

وی فضاسازی مجتمع‌های قضایی متناسب با ایام را از برنامه‌های دهه فجر دانست و بیان کرد: زیارت مزار شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه‌های متنوع فرهنگی برای کارکنان از جمله مسابقه کتابخوانی با محوریت انقلاب اسلامی و برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر از برنامه‌های دیگر در نظر گرفته شده در این ایام است.

معاون فرهنگی دادگستری استان اردبیل از برگزاری ملاقات مردمی مسئولان عالی قضایی استان به صورت ویژه و به مناسبت ایام و ارائه مشاوره حقوقی در واحد ارشاد و معاضدت مجتمع‌های قضایی و معاونت فرهنگی خبر داد و افزود: بازدید از زندان توسط قضات و بازدید دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری استان از کانون اصلاح و تربیت به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان نیز از اهم برنامه‌های دادگستری استان در طول ایام‌الله دهه مبارک فجر است.

موسوی تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های خود تشکیلات قضایی استان، مشارکت گسترده با سایر برنامه‌هایی که در سطح شهر از سوی نهادها و ادرات متولی برگزار می‌شود مد نظر بوده و تمامی قضات و کارکنان در آن مشارکت خواهند داشت از جمله حضور گسترده در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن‌ماه که بار دیگر شکوه و عظمت ملت ایران، اتحاد، همدلی و تبعیت از مقام معظم رهبری و نیز تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل که در آن به نمایش گذاشته می شود.

معاون فرهنگی دادگستری استان اردبیل گفت: اقتدار و عظمت کنونی کشور را مدیون ملتی هستیم که در راه پیروزی انقلاب جانفشانی کردند و با پیروی از امام خمینی(ره) زمینه‌ساز پیروزی انقلاب شدند و به واسطه همین امر هم اکنون ایران اسلامی یکی از امن‌ترین و مقتدرترین کشورها به شمار می‌رود.

ارسال نظرات