معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۲ گروه از جهادگران رضوی با حمایت آستان قدس رضوی به مناطق محروم استان‌های مختلف اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۱۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه طی ۹ اول سال جاری، ۱۸۲ گروه جهادی به مناط محروم ۱۲ استان کشور اعزام شده‌اند، افزود: ۳۱ درصد فعالیت‌های این گروه‌های جهادی در حوزه عمرانی، ۲۶ درصد آموزشی، ۲۱ درصد در حوزه سلامت، ۱۳ درصد در حوزه اشتغال‌زایی و ۹ درصد در عرصه پژوهشی بوده است.

وی خراسان شمالی، کرمانشاه، خوزستان، خراسان رضوی و کرمان را جزو استان‌هایی برشمرد که بیشترین اعزام و حضور گروه‌های جهادی رضوی را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در ادامه به آماری از اعزام گروه‌های جهادی به ۳۱ کشور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۲ هزار و ۲۱۵ گروه از جهادگران رضوی به تمامی استان‌های کشور اعزام شدند.

خاکسار قهروردی گفت: در سال گذشته گروه‌های جهادی بیشترین حضور و خدمت‌رسانی را در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، چهارمحال و بختیاری و فارس به ترتیب داشته‌اند.

خاکسار در ادامه حمایت از برگزاری اردو‌های جهادی و فعالیت‌های آن‌ها در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و پزشکی در مناطق محروم تا سقف ۵۰ میلیون ریال برای هر گروه را از برنامه‌های این معاونت معرفی و عنوان کرد: آستان قدس رضوی اعزام و حمایت از پزشکان خادم‌یار رضوی و گروه‌های جهادی پزشکی به دهستان‌ها و مناطق محروم برای ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی را در دستور کار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها