همزمان با روز میلاد حضرت زینب (س) صورت گرفت؛
همزمان با روز میلاد حضرت زینب (س) به تعدادی از دانش‌آموزان دختر مناطق حاشیه شهر، توسط فرزندان شهدای مدافع حرم چادر مشکی اهدا شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۱۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زینب (س) تعدادی از دانش‌آموزان دختر مناطق حاشیه شهر مشهد با حضور در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی در جشن بزرگ «حجاب برتر» که به همت هیئت محبان زینب (س) برگزار شد، شرکت کردند.

این مراسم به مناسبت فرخنده میلاد حضرت زینب (س) با برنامه‌های شاد فرهنگی و مولودی خوانی توسط مدیحه‌سرایان اهل بیت (ع) و مجریان کودک و نوجوان به اجرا درآمد و در پایان نیز به هر یک از دانش‌آموزان که به تازگی به سن تکلیف رسیده‌اند، توسط دختران شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) چادر مشکی اهدا شد.

مسئول فرهنگی هیئت محبان زینب (س) در حاشیه این جشن گفت: از جمله برنامه‌های این هیئت مذهبی برپایی ایستگاه صلواتی در دهه اول محرم است که امسال این اقدام با راه‌اندازی یک غرفه فرهنگی در کنار ایستگاه صلواتی صورت گرفت.

اسماعیل قربانی تصریح کرد: در این غرفه فرهنگی که مجهز به چرخ خیاطی و ابزار و وسائل مورد نیاز دوخت چادر بود، برای بانوان بد حجاب به شرط چادری شدن یک چادر مشکی تهیه و به آن‌ها اهدا می‌شد.

وی افزود: با توجه به استقبال خوب شهروندان از طرح «حجاب برتر»، تصمیم گرفتیم که این طرح را برای دانش‌آموزان مناطق محروم حاشیه شهر نیز اجرا کنیم و پس از برنامه‌ریزی‌های لازم قرار شد که روز میلاد حضرت زینب (س) به تعدادی از دانش‌آموزان مناطق محروم در حرم مطهر رضوی چادر مشکی اهدا کنیم.

مسئول فرهنگی هیئت محبان زینب (س) ابراز کرد: جشن حجاب برتر با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز مناطق حاشیه شهر و اهدای چادر به آن‌ها برگزار شد و بخشی از هزینه تهیه و دوخت این چادر‌ها توسط خیرین محلی جمع‌آوری شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها