خبرهای داغ:
همسر رئیس جمهوری آمریکا پس از انتشار گزارش‌هایی درباره روابط غیراخلاقی و جنسی دونالد ترامپ، تصمیم گرفت از همراهی با وی در سفر به داووس سوئیس خودداری کند.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۳۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا پس از انتشار اخبار و شایعاتی درباره روابط غیراخلاقی و جنسی ترامپ با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پس از دوران بارداری ملانیا - حدود 11 سال پیش - از همراهی با همسرش، دونالد ترامپ در سفر به داووس سوئیس خودداری کرد.

دفتر بانوی اول آمریکا در ابتدا اعلام کرده بود که ملانیا ترامپ با رئیس جمهوری و دیگر اعضای کابینه در این سفر همراه خواهد بود. اما پس از مدتی استفانی گریشام، سخنگوی همسر ترامپ گفت که به علت مسائل متعدد مرتبط با برنامه‌ریزی سفر و مسائل لوجستیکی، «خانم ترامپ» به داووس سفر نخواهد کرد.

سی‌ان‌ان نیز گزارش داد که ملانیا ترامپ قصد سفر و همراهی با ترامپ را داشت اما سپس آن را لغو کرد.

حضور ترامپ در داووس، اولین حضور و سخنرانی علنی پس از تعطیل شدن دولت آمریکا است، آن هم در شرایطی که طی هفته‌های اخیر گزارش‌های افشاگرانه متعددی درباره پیشینه رابطه غیراخلاقی  و جنسی ترامپ با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پس از به دنیا آمدن فرزند آخر ترامپ - و همسر سومش ملانیا - منتشر شده است.

وال‌استریت‌ژورنال در همین زمینه گزارش داده است که مایکل کوهن، وکیل ترامپ چند هفته پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا، در توافقی برای ممانعت از افشای این رابطه غیراخلاقی و جنسی، مبلغ 130 هزار دلار به این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن پرداخت کرده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها