خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد:

پرستاران دارای جایگاه بالایی نزد خداوند هستند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: پرستاران درای جایگاه بالایی نزد خداوند هستند و خدمت آنها بسیار با ارزش است.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۵۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در نشست با مسئولان نظام پرستاری استان، بمناسبت روز پرستار، اظهار داشت: امیر المومنین (ع) فرموده اند از خصوصیات مومن واقعی اینست که خود را به سختی و زحمت می اندازد تا دیگران در آسایش باشند و این خصلت به خوبی در جامعه ی پرستاری دیده می شود.

 

وی گفت: پرستاران به صورت شبانه روز در حال تلاش و خدمت رسانی به بیماران هستند و  این خدمات برای آنها حفظ خواهد شد و پاداش آن نزد خداوند محفوظ است.

 

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) خطاب به پرستاران و پزشکان می فرمود که هنگامی که بیماری وارد بیمارستان یا هر مرکز درمانی می شود چشم امیدش اول به خداوند است و بعد به شما ها که نشان دهنده ارزش بالا و نقش اساسی این افراد در جامعه است.

 

وی همچنین از خدمات همه پرستاران در  درمان و خدمات رسانی به زلزله زدگان  تقدیر و تشکر کرد و این قشر را انسانهایی دلسوز و با عواطف  و احساسات بالای انسانی بر شمرد.

 

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری کرمانشاه نیز در این نشست اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۳ هزار و ۵۰۰ پرستار مشغول به خدمت هستند که ازین تعداد ۲ هزار و ۲۵۰ نفر دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد پرستاری  هستند.

 

"علی اکبر ویسی" افزود: هم اکنون در دانشکده های پرستاری استان ۶۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند و همچنین ۳۳ نفر عضو هیات علمی و ۳ دانشیار در این دانشکده ها حضور دارند.

 

وی در ادامه با اشاره به زلزله اخیر اظهار داشت: پرستاران یکی از اصنافی بودند که در زمان زلزله عملکرد خوب و مثبتی را ارایه دادند و در کنار کادر پزشکی از همان لحظات اول از هیچ تلاش و خدمتی فروگذار نکردند.

 

این مسئول در پایان اظهار داشت: متاسفانه ۶ ماه است که مطالبات پرستاران پرداخت نمی شود و بیمه ها به تعهدات خود عمل نمی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار