خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

شهدای مدافع حرم راه را برای برقراری ارتباط با جوانان هموار کردند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: شهدای مدافع حرم راه را برای ما هموار کرده‌اند تا بتوانیم بهتر با نسل جوان امروز ارتباط برقرار کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۶۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان،

سردار حسن حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم عباس دانشگر اظهار داشت: شهدای مدافع حرم راه را برای ما هموار کرده‌اند تا بتوانیم بهتر با نسل جوان امروز ارتباط برقرار کنیم.

وی به سخنی از آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اشاره کرد که گفته بود «وقتی می‌خواستیم در رابطه با تاریخ اسلام سخنی بگوییم، مصادیقمان را باید از همان صدر اسلام می‌گفتیم و اما با پیروزی انقلاب مصادیقمان امروزی است».

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه کاری که با اخلاص و برای رضای خداوند انجام شود؛ برکت دارد و ماندگار و جاویدان خواهد ماند، گفت: شهدای مدافع حرم عیار اخلاصشان بسیار بالا بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز در این دیدار به خصوصیت‌های بارز اخلاقی شهید دانشگر اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینکه این شهید مسجدی غیرتی بود، خصوصیت‌های خوب و عجیبی نیز داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن فریدون گفت: ما باید به وجود خانواده‌های شهدای مدافع حرم افتخار کنیم که آنها بزرگ‌ترین و بهترین مبلغان و مروجان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها