جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان از آمادگی کامل سپاه و بسیج در خدمات‌رسانی به مردم در بحران برف آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۷۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ علی توشه صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: با توجه به اهمیت نشست‌های ستاد بحران، جلسات ستاد در سطح پایگاه‌های مقاومت سطح استان نیز تشکیل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه پایگاه‌ها در اختیار مردم هستند، افزود: همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در بحران‌های ایجادشده به مردم خدمات‌دهی می‌کنند و در بحران برف آینده نیز پای‌کارند.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان از آمادگی کامل سپاه در مدیریت دقیق و به‌موقع بحران برف در آینده خبر داد و تصریح کرد: تمامی خودروهای عملیاتی و نیروهای مربوط به آن در کنار نیروی بسیج آماده خدمات‌دهی اعم از بازگشایی راه‌های روستایی و کمک به مردم هستند.

توشه از تشکیل گروه‌های جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: سپاه قدس گروه‌های جهادی را در سطح استان تشکیل داده که می‌تواند این ظرفیت در اختیار سایر دستگاه‌ها نیز قرار دهد.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی بسیج در سنوات گذشته ازجمله در بحران‌های برف گفت: بسیج خدمات ارزنده‌ای را در مواقع بحرانی ارائه می‌کند و در بحران برف آینده نیز باقوت بیشتری در خدمت مردم خواهد بود.

ارسال نظرات