احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در انقلاب نبوی دارد.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۹۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام نعیم اربابی با توجه به نزدیک بودن ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، این پیروزی را ذلیل شدن دنیای کفر در مقابل مردم ایران و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیا دانست و گفت: سالهای متمادی ملت ایران تحت سیطره پادشاهان بی کفایت بودند که جر ظلم و فشار بر مردم ایران چیز دیگری در زمان این سلاطین های جور نصیب ملت ایران نشده است.

وی افزود: ملت همیشه در صحنه و بیدار ما با رهبری پیامبر گونه امام راحل(ره) توانست به استبداد و زور گویی خانواده پهلوی پایان دهد و نعمت آزادی و استقلال را برای کشورمان به ارمغان بیاوردکه این آزادی در سایه توکل به خداوند متعال و پشتوانه عظیم مردم با دست خالی محقق شد.

اربابی با استناد به آیات نورانی قرآن، ظلم و ستم را نابود شدنی داست و آن راهی را که در مسیر حق تعالی باشد ماندنی و جاودانه خواند و اظهار کرد: خداوند سرنوشت ملتی را تغییر نخواهد داد مگر آنکه خود مردم در سرنوشت خود تغییر ایجاد کنند.

وی ادامه داد: باید در رسیدن به این هدف والا از هر چیزی گذشت تا خداوند یارمان باشد و حکومت های ظلم و استبداد را از سرمان بردارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب در خطاب به نسل سوم و چهارم بعد از انقلاب گفت: این حکومت و نظام اسلامی ایران به راحتی به دست نیامده و خون های زیادی پای این درخت انقلاب ریخته شده و امروز وظیفه شماست که در پاسداری و حراست از این نعمت بزرگ الهی کوشا باشند.

انتهای پیام/ز

 

ارسال نظرات