جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان:
افزايش احساس امنيت در جامعه بستگي به اقتدار و آمادگي پليس دارد، كار پليس با نظم و انضباط معنا پيدا مي كند.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۹۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه کار پليس با نظم و انضباط معنا پيدا مي کند، گفت: ماموريتي که بر اساس نظم و انضباط طراحي و برنامه ريزي نشود ، توفيقي نخواهد داشت و اقتدار پليس را کاهش مي دهد.

سرهنگ جعفر كردلو با اشاره به اينكه اساسي ترين نياز هر جامعه براي پيشرفت و توسعه، امنيت است، افزود: با تعامل سازنده با ادارات و نهادهاي دولتي و غير دولتي و اقشار مختلف جامعه بايد تلاش كنيم و امنيت مطلوبي را براي مردم رقم بزنيم.

وی اظهار داشت: پليس به عنوان يک نيروي جامعه محور و مردمي با بهره‌مندي از اخلاق و منش اسلامي و التزام عملي به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در پيشبرد رويه قانون مداري در سطوح مختلف اجرايي نقش بسزايي را ايفا مي‌كند.

اين مقام مسئول با بيان اينکه اعتماد مردم مهمترين سرمايه اجتماعي پليس جامعه محور است، افزود: با مواردي که اعتماد و حس وظيفه شناسي در کارکنان را کاهش مي دهد برخورد مي کنيم.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان مشاركت مردم در كاهش جرایم را موثر خواند و اظهار داشت: تجربه نشان داده كه هر جا مردم با پليس همكاري داشته اند طرح ها و ماموريت ها با موفقيت بيشتري اجرا شده است.

سرهنگ كردلو با بيان اينكه افزايش احساس امنيت در جامعه بستگي به اقتدار و آمادگي پليس دارد، افزود: كار پليس با نظم و انضباط معنا پيدا مي كند.

 

 

ارسال نظرات