مدیر کانون فرهنگی هنری ائمه اطهار(ع) شهرستان میامی گفت: مسابقه استانی "روزنامه دیواری و بروشور نماز و قرآن" در میامی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۰۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

لیلا نهاوندی مدیر کانون فرهنگی هنری ائمه اطهار(ع) شهرستان میامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی گفت: مسابقه استانی روزنامه دیواری وبروشورنماز وقرآن توسط کانون فرهنگی هنری ائمه اطهار(ع) شهرستان میامی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینكه برگزاری این مسابقه در سطح استان سمنان صورت می‌گیرد، گفت: شرکت در آن محدودیت سنی نداشته و برای عموم آزاد است.

نهاوندی با بیان اینکه علاقمندان می توانند آثار خود با موضوع نماز وروایات قرآن کریم را تا تاریخ 25 بهمن ماه به دفتر انجمن هنرهای تجسمی واقع در اداره فرهنگ وارشاد شهرستان میامی ارسال کنند افزود: به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد واز آثار برگزیده تمایشگاهی برپا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری ائمه اطهار(علیه السلام) شهرستان میامی، هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج و اشاعه فرهنگ نماز و فرهنگ قرآنی و دین مبین اسلام در جامعه دانست و یادآور شد: بهره‌گیری از معارف قرآن و آموزه‌های آن بهترین راه نهادینه كردن معارف دینی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها