مدیر کانون فرهنگی هنری نردین از توابع شهرستان میامی:
مدیر کانون فرهنگی هنری نردین از توابع شهرستان میامی، انقلاب اسلامی را هدیه الهی دانست وگفت: ایام‌الله دهه فجر بهترین زمان برای وحدت حول محور تقویت نظام محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۱۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸


آمنه سالاری مدیر کانون فرهنگی هنری نردین از توابع شهرستان میامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی ، با تاکید بر اینکه یکی از موضوعاتی که در برگزاری برنامه های دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد، این است که باید فضای انقلابی در شهر و مساجد ما ایجاد شود ادامه داد: دشمنان برای ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی دسیسه های مختلفی به کار برده اند ووظیفه همه ماست تا با برگزاری هرچه با شکوهتر جشن های انقلاب دسیسه های آنان را نقش بر آب کنیم.

وی با اشاره به اینکه مساجد پایگاه اصلی و مردمی در پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: باید از ظرفیت مساجد برای اجرای برنامه های متنوع دهه فجر بهره لازم گرفته شود.

سالاری از اجرای بیش از١٢برنامه فرهنگی وهنری همزمان با ایام الله دهه فجر با محوریت کانون فرهنگی هنری نردین خبرداد وافزود:برگزاری مسابقات ورزشی،جشنواره غذاهای محلی،برپایی جشن ایام الله دهه فجر،مسابقات فرهنگی،برگزاری کلاس های آموزشی فرهنگی وهنری،دیدار با خانواده معزز شهدا از مهم ترین برنامه های این ایام است.

مدیر کانون فرهنگی هنری نردین از توابع شهرستان میامی،خاطره گویی،برپایی نمایشگاه از صنایع دستی اعضاء کانون وبرپایی همایش نقش زنان درپیروزی انقلاب اسلامی ایران را از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران درروستای نردین عنوان کردو گفت: بیان اندیشه‏ های سیاسی امام (ره)،نقش ولایت‌فقیه در حکومت اسلامی، ماهیت انقلاب اسلامی و تقویت خردباوری و یادآوری پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از مهم‏ترین اهداف برگزاری برنامه‏ های ایام‏ الله دهه مبارک فجر است.

سالاری تصریح کرد: امروز نیز مساجد در راستای حفاظت از اصول، ارزش ها و آرمان های والای انقلاب و تداوم فرهنگ انقلابی و خنثی سازی توطئه های دشمن نقش آفرین هستند.

وی افزود: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی خون های زیادی ریخته شده تا این انقلاب به پیروزی برسد بنابراین باید قدردان این خون ها بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها