خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی :
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال در روز 12 بهمن برنامه تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران و ایام فاطمیه ویژه دیده شده و مراسم میهمانی لاله ها نیز در 19 بهمن ماه در قطعه یک مزار شهدای بیرجند توسط کمیته ایثارگران برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۱۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد ملایی امروز در دومین جلسه برنامه ریزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد:  همه ما معتقد هستیم که نظام مقدس اسلامی فرصتی تاریخی است که در اختیار مردم و مسئولان قرار گرفته است.

 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امانت الهی است که برای حفظ و حراست از آن همه مردم به ویژه مسئولان وظیفه دارند، افزود: به فرموده امام راحل پشتوانه و سرمایه نظام اسلامی مردم هستند و وظیفه مسئولان خدمت به مردم است و باید مورد توجه قرار گیرد تا کارآمدی نظام اسلامی اثبات شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال به دلیل تقارن با ایام فاطمیه بسیار فرصت مغتنمی است تا بحث خانواده و نقش زنان بیان شود، ادامه داد: تاکید بر حفظ و استحکام بنیان خانواده از مهمترین کارهای است که در نظام اسلامی باید انجام شود.

 

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه کمیته های 23 گانه دهه فجر در استان تشکیل شده و برنامه های خود را ارائه دادند، افزود: در هفته استقبال از دهه فجر دو برنامه نشست های خبری کمیته های ستاد و بزرگداشت شهدای انقلاب شهر بیرجند برگزار خواهد شد.

 

وی از کمیته های مختلف ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی درخواست کرد تا در نشست های خبری ضمن اعلام برنامه های خود همچنین دستاوردهای نهاد خود را به مردم اطلاع و ارائه دهند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در روز 12 بهمن و سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: همچنین در این روز اعضای ستاد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و تجدید میثاق دارند.

 

حجت الاسلام ملایی یادآور شد: امسال در روز 12 بهمن برنامه تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران و ایام فاطمیه ویژه دیده شده و مراسم میهمانی لاله ها نیز در 19 بهمن ماه در قطعه یک مزار شهدای بیرجند توسط کمیته ایثارگران برگزار می شود.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها