خبرهای داغ:
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از موافقت قطعی با راه اندازی رشته مهندسی بافت درمقطع دکتری تخصصی در شاهرود خبرداد.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۲۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر رضا چمن با اعلام خبر راه اندازی رشته مهندسی بافت مقطع دکتری تخصصی درشاهرود بیان کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که پیگیری همکاران ما در راستای تحقق رسالت و توسعه دانشگاه منجر به موافقت قطعی و اخذ مجوز راه اندازی رشته مهندسی بافت در مقطع دکتری تخصصی (PH.D) در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گردید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ادامه با تشکراز وزیر محترم بهداشت ومسئولین وزارتی و همچنین همکاران خود در دانشگاه افزود: در یکم بهمن ماه سال جاری دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی طبق ابلاغ‌های جداگانه و به استناد رای شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با راه اندازی رشته مذکور در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود موافق به عمل آورد که این امر توفیق بزرگی در حوزه آموزش دانشگاه و تربیت دکتری تخصصی در رشته مهندسی بافت محسوب می‌گردد.
دکترچمن با اشاره به نقش این رشته تخصصی دردرمان بیماری‌های مختلف اظهار کرد: این رشته شاخه‌ای از علوم تشریح است که در راستای مهندسی پلیمر و بافت شناسی فعالیت دارد ودر درمان بیماری‌های مختلف از جمله ضایعات نخاعی، بیماری کبد، ترمیم آسیب‌های بدن بعد از سکته‌های قلبی و... نقش مهمی ایفا می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها