با حکم رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

انتصاب سرپرست جدید مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بهار شاهرود

سرپرست جدید مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بهار شاهرود منصوب شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۳۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، طی ابلاغی ازسوی دکتر رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دکتر مجتبی فولادی مختصص جراحی عمومی به عنوان سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بهار منصوب گردید.
دکترچمن در ابلاغ سرپرست جدید بیمارستان بهار با تاکید برتکریم نیروی انسانی ورضایت بیماران خواستاربرنامه ریزی مناسب به منظور تکریم و استفاده بهینه از سرمایه عظیم نیروی انسانی و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌ها در کسب رضایت مندی بیماران شده است.
گفتنی است در آیین معارفه سرپرست جدید مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بهارکه در سالن اجتماعات بیمارستان بهار با حضور رییس دانشگاه و معاونین و مدیران و رییس سازمان نظام پزشکی شاهرود و پزشکان وکارکنان برگزارگردید با تکریم دکتر خدایار موفقی که حدود ۷ سال ریاست آن مجموعه را عهده دار بود از خدمات وی تقدیر بعمل آمد.
در این آیین دکترچمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود طی سخنانی با اشاره به پیشنهاد مشترک معاونان درمان و آموزشی دانشگاه جهت تعیین و صدورابلاغ سرپرست جدید بیمارستان درخصوص اصول مدیریت؛ تکریم کارکنان در تمامی سطوح، تفویض اختیار، پاداش، نگهداشت واستفاده مناسب از تجهیزات، درآمد بیمارستان وتخصیص و تعیین نقش کارکنان در درآمدبیمارستان مطالبی ایراد نمود.
دکترحسین شیبانی معاون درمان دانشگاه نیز در این آیین با بیان مطالبی درحوزه مدیریت بیمارستان واهمیت نظارت وپایش خواستار ارتقای کمی و کیفی خدمات آموزشی و پژوهشی ودرمانی بیمارستان واستفاده از امکانات وفضای فیزیکی مناسب بیمارستان بهارگردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار