مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با «بسیج»:
نوروزیان گفت: رسانه ها می توانند راه حل ارائه دهند و با صحبت از نقاط قوت باعث امیدواری مردم جامعه می شوند. نقد ها نباید به سمت و سوی سیاه نمایی سوق داده شود و این بزرگترین خیانت رسانه ای است.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۳۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

عادل نوروزیان مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه وجود مطبوعات‌ و اطلاع‌ رسانی‌ صادقانه‌ و شفاف‌ در جامعه‌ حق‌ مسلم‌ مردم‌ و مطبوعات‌ و یک‌ ضرورت‌ است ‌گفت: رسانه های ما طبق انتظار مقام معظم رهبری جانب انصاف را در نقدهایشان رعایت می کنند و علاوه بر نقاط ضعف نقاط قوت را نیز در نظر دارند.

وی با بیان اینکه طبق نظر مقام معظم رهبری نقد باید به معنی عزم و نیت برای پیمودن آینده ای پرتلاش و افتخارآمیز باشد افزود: با ذکر ضعف ها رسانه ها می توانند راه حل ارائه دهند و در این مسیر کمکی کنند و با صحبت از نقاط قوت باعث امیدواری مردم جامعه می شوند. نقد ها نباید به سمت و سوی سیاه نمایی سوق داده شود و این بزرگترین خیانت رسانه ای است.

مسئول بسیج رسانه خوزستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اصل نقد را به عنوان عاملی برای پیشرفت کشور قرار داده اند اظهار داشت: نقد منصفانه و درست باید همراه با کار کارشناسی باشد تا مردم به واقعیات پی ببرند و علاوه بر امیدوار شدن این نقد های بتواند برای حل معضلات مردم مثمر ثمر باشند.

 

ارسال نظرات