پرستاران ایجرودی حمایت مادی و معنوی ۱۷ یتیم تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان را بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۳۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس کمیته امداد ایجرود در این مراسم با اشاره به اینکه 148یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد در شهرستان ایجرود هستند،گفت: هزارو300 خیر حمایت مادی و معنوی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ایجرود را بر عهده دارند.

حسن سهرابی با اشاره به کمک228میلیون  تومانی حامیان طرح های اکرام ایتام و محسنین به فرزندان معنوی خود در ۱۰ماهه امسال ،افزود: با مشارکت مطلوب حامیان طرح اکرام ایتام میانگین سرانه دریافتی ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ایجرود از محل کمک حامیان به 380 تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف با مشارکت در طرح اکرام ایتام زمینه ارائه خدمات اثر بخش به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد را فراهم میکنند،ادامه داد:پرستاران نیک اندیش ایجرودی با الگوگیری از پرستار دشت کربلا حمایت مادی و معنوی ۱۷ یتیم تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بر عهده دارند.

سهرابی افزود: امیدوار هستیم با مشارکت سایر اقشار در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد زمینه آرامش این گروه از جامعه هدف این نهاد را فراهم کنند.

گفتنی است، همزمان با روز پرستار جشن باشکوهی باحضورایتام و پرستاران حامی این گروه از جامعه هدف کمیته امداد شهرستان ایجرود برگزارشد.

 

ارسال نظرات