مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با «بسیج»:
رضایی گفت: بعضی از رسانه ها بر اساس جهت گیری های حزبی انتقاد می کنند در صورتی که نقد باید با نگاه اصلاح جویانه و چاره اندیشی باشد.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۳۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با تاکید بر اینکه مسئولان باید انتقاد دلسوزانه را بپذیرند گفت: بعضی از رسانه ها بر اساس جهت گیری های حزبی انتقاد می کنند در صورتی که نقد باید با نگاه اصلاح جویانه و چاره اندیشی باشد.

وی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در این مورد که اگر جامعه‌ای مطبوعات آزاد و دارای رشد و قلمهای آزاد و فهمیده را از دست بدهد، خیلی چیزهای دیگر را هم از دست خواهد داد تصریح کرد: نقد نه تنها به جامعه ضرر نمی زند بلکه توجه جامعه را به حل معضلات جلب می کند و با ارائه راه حل های مناسب و مطالبه از مسئولان می تواند در برنامه ریزی ها موثر باشد. این یک سیکل است و چه مردم و چه نخبگان و رسانه ها حق انتقاد از وضعیت موجود را در چارچوب قانون دارند.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر مسئولان مورد انتقاد ظرفیت نداشته باشند و بخواهند از زیر بار مسئولیت فرار کرده و انتقاد را برنتابند باعث می شود که این سیکل دچار مشکل شده و منجر به نگاه ناامیدانه مردم می شود.

 

 

ارسال نظرات