در جشنواره تجلیل از ستارگان درخشان؛

از مقام آوران و حائزین رتبه جشنواره‌های دوره ابتدایی شاهرود تقدیر شد

با حضور معاون آموزش ابتدایی استان سمنان، جشنواره "تجلیل از ستارگان درخشان" دانش آموزان و مدیران و آموزگارانی که در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ موفق به کسب مقام شده اند تجلیل و تقدیر شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۳۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ جشنواره تجلیل از ستارگان درخشان آموزش ابتدایی با حضور مدیران، آموزگاران، مربیان و دانش آموزان برتردوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی که موفق به کسب مقام و رتبه در جشنواره‌های جابربن حیان و برنامه‌های ابتدایی شامل، برنامه تعالی، برنامه تدبیر، درس پژوهی، الگو‌های تدریس، یادگیری‌های ماندگار، تکلیف مکمل، قصه گویی، کتاب سفید و. شده اند در کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد.
در این مراسم غفار محمدی معاون آموزش ابتدایی استان سمنان، با تقدیر از دانش آموزانی که با نگاه علمی، پژوهشگر و کاووشگرانه موفق شده اند در جشنواره جابربن حیان مقام کشوری بدست آورند، تربیت دانش آموزان را بر محور خلاقیت و نوآوری مهم دانسته و گفت: سنجش دانش آموزان در دوره ابتدایی لازمه هدایت تحصیلی و انتخاب رشته هر دانش آموز در دوره‌های تحصیلی بالاتر می‌باشد و خواستار توجه بیشتر والدین به این مسئله شدند. وی در ادامه سخنان خود به مناسبت ولادت حضرت زینب س. از شخصیت والای آن حضرت و نقش ایشان در ماندگاری حماسه کربلا تجلیل کردند.
حمیده محبی معاون آموزش ابتدایی شاهرود با اشاره به همزمانی این مراسم با ولادت بزرگ بانوی حماسه کربلا، از معلمان به عنوان اسوه‌های صبر و مقاومت یاد کردند.
وی گفت: امروز روی سخن من بیشتر با معلمین عزیزی است که مستقیما درگیر کار آموزش و پرورش نسل آینده ساز ایران اسلامی هستند و برای ایجاد تغییرات سازمان یافته‌ای که در نهایت منجر به افزایش سطح کارایی دانش آموزان می‌شود، باید تمام معلمان در خلال عمر کاری خود به عنوان یک مسئولیت شغلی به رشد حرفه‌ای مؤثر و مستمر مناسب بپردازند؛ و این رشد حرفه‌ای موثر، نگرش‌ها و مهارت‌های شغلی معلمان راتغییر می‌دهد و سپس باعث تغییر مؤثر در کلاس درس و یادگیری بهتر دانش آموزان می‌شود.
محبی افزود: تحقیقات نشان می‌دهد که معلمان در طول حیات حرفه‌ای خود ۳۰% بیشتر از سایر مشاغل (تصمیم سازی حرفه‌ای) انجام می‌دهند و معلمان برای تدریس روزانه خود تصمیمات فراوانی می‌گیرند که بسیاری از آن‌ها کاملا جدید هستند.
وی تأکید کرد: تدریس یک فعالیت فرهنگی است و به همین دلیل در مقابل تغییر مقاومت می‌کند و باید باور ما درباره تدریس که از گذشته شکل گرفته تغییر کند.
معاون آموزش ابتدایی شاهرود در باره این مراسم نیز گفت: امروز بخش اعظم تجلیل ما از کسانی است که نگرش قدیمی را در مورد تدریس تغییر داده اند و در نتیجه منجر به یادگیری‌های موثر‌تر و عمیق در دانش آموزان شده اند.
در پایان این مراسم از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان، معلمین، معاونین و مدیرانی که در طرح‌ها و برنامه‌های سال گذشته حوزه آموزش ابتدایی مقام کسب کرده بودند تجلیل و لوح تقدیر اهدا شد.
 
از مقام آوران و حائزین رتبه جشنواره‌های دوره ابتدایی شاهرود تقدیر شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار