رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ویژه‌برنامه 12 بهمن ماه، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای شهر کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۴۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

به  گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  مهدی صدفی  در نشست خبری به منظور اعلام برنامه‌های سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمان اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر، نقطه عطف تاریخ ملت ایران است و حماسه‌ها و مجاهدت‌های آن‌ها را در مقابله با رژیم ستمشاهی و دنیای استکبار یادآوری می‌کند.

وی بیان داشت: ملت ایران با بهره‌گیری از سه مؤلفه توکل بر خدا، رهبری‌های امام راحل و وحدت کلمه، رژیم پهلوی را ساقط کردند و امروز شاهد سی‌ونهمین سالگرد پیروزی نظام جمهوری اسلامی هستیم از روزهای آغازین انقلاب اسلامی، ملت ایران شاهد برکات و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف بودند، علاوه بر اینکه در تمام این سال‌ها دشمنان همواره تلاش خود را برای ایجاد اختلاف، تنش و براندازی نظام به کار بستند.

مسؤول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان، مهم‌ترین رویکرد و رکن اصلی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر را تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: مردمی بودن فعالیت‌ها، کیفیت‌بخشی و تأثیرگذاری، وحدت‌بخشی و انسجام آحاد جامعه، پرهیز از جناح‌بندی‌های سیاسی و حزبی و تقویت ارکان نظام از جمله جایگاه رفیع ولایت مد نظر قرار دارد.

صدفی تصریح کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان با 24 کمیته تخصصی، هشت کارگروه و مشارکت اقشار مختلف، برنامه‌های متنوعی را در ایام‌الله دهه فجر امسال ساماندهی کرده است، 21 ستاد شهرستانی و 50 ستاد در بخش‌های استان کرمان نیز فعالیت می‌کنند، حدود 2 هزار روستا و دهستان هم متناسب با ظرفیت و توان خود ستادها‌ی دهه فجر را تشکیل داده و برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان شعار امسال دهه فجر را «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه‌جانبه و اقتصاد مقاومتی» عنوان کرد و ادامه داد: ویژه‌برنامه 12 بهمن ماه، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن با حضور اقشار مردم در مصلای شهر کرمان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: آیین گرامیداشت 12 بهمن ماه در شهر کرمان ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و برنامه‌هایی در راستای ترویج آرمان‌ها، دیدگاه‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و تجلیل از مقام ایشان با رعایت شأن حضرت زهرا (س) به دلیل تقارن این ایام با ایام فاطمیه در نظر گرفته شده است.

صدفی خاطرنشان کرد: نشست‌های انقلابی و بصیرتی، برگزاری برنامه‌های محوری در 18 مسجد کرمان، کرسی‌های آزاداندیشی، تجلیل از فعالان و مبارزان انقلابی و شهدای انقلاب اسلامی، جشنواره فرهنگی‌هنری روستایی و عشایری، همایش نقش هیأت‌های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی و ... از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است.

وی اذعان داشت: یوم‌الله 22 بهمن ماه نیز با راهپیمایی باشکوه مردم از ساعت 9 صبح در مجل چهارراه طالقانی کرمان آغاز شده و گردهمایی انقلابی مردم در محل میدان عاشورا برگزار می‌شود، این راهپیمایی با توجه به رخدادهایی که در ماه‌های اخیر در تقابل با نظام و آرمان‌های انقلاب شاهد آن بودیم، اعلام بعیت و پیوند دوباره‌ای با امام راحل و نظام جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات