نماينده ولي فقيه در استان البرز در ديدار سردار غیب پرور عنوان کرد

محوریت هر محله ای باید مسجد آن باشد/ضرورت ورود جدی بسیج به فضای مجازی

آیت الله حسینی: گزارش اقدامات بسیج به لطف خدا کارنامه ای قابل قبول داشته و باعث بشارت بوده است؛ خدمت رسانی به خلق به عنوان عیال الله از اصلی ترین محورهای مورد تاکید اسلام است.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۴۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان البرز در دیدار سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط با فعالیت های بسیج در کشور اظهار داشت: تبریک عرض می کنیم ایام ولادت حضرت زینب کبری را که از این ایام نکات آموزنده ای برای همه شعیان وجود دارد که همواره مورد توجه بسیج قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه گزارش اقدامات بسیج به لطف خدا کارنامه ای قابل قبول داشته و باعث بشارت بوده است، افزود: خدمت رسانی به خلق به عنوان عیال الله از اصلی ترین محورهای مورد تاکید اسلام است که بسیج در خصوص خدمات اجتماعی این وظیفه را در حد کمال انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز عنوان کرد: مفهوم و محتوای بسیج برای همگان روشن و فرهنگ و روش این نهاد انقلابی کاملا مشخص است. هرکسی که از ابتدای خلقت، وظایف اجتماعی و دینی خود را انجام داده و به زمان شناسی و بصیرت، نگاه ویژه ای داشته و برای عملکردش چشم انداز مشخص داشته بسیجی است.

وی با این بیان که طرح های مختلف بسیج در طول این سال ها آثار ماندگاری داشته است تاکید کرد: از ویژگی های اصلی بسیج مردمی بودن است که ساختار و نظام مشخص دارد و به همین دلیل، باید به راهبرد ها و تاکتیک های آن توجه نمود. در همین راستا نحوه جذب بسیج نیز بسیار خوب بوده است اما باز هم نیازمند تقویت طرح های مفید می باشد.

آیت الله حسینی در ادامه با اشاره به طرح صالحین بسیج تصریح کرد: طرح صالحین از جمله طرح های بسیار خوب بسیج است که جهت های مثبت فراوان و آثار ارزشمندی دارد. این طرح در رویکرد اجتماعی بسیج بسیار صحیح بوده و خط درستی را انتخاب کرده است اما باید کارها را تقویت بخشید و در این مسیر باید خالصانه، فعالیت ها را تداوم داد.

وی با اشاره به حدیث کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم؛ رویکرد اجتماعی بسیج را منطبق بر این شیوه دانست.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار داشت: گرچه تبلیغات جزء لاینفک فعالیت ها بوده و ضروری است اما نوع و نحوه تبلیغ باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان گفت: متاسفانه فضای مجازی امروز یکی از ریشه های اصلی طلاق است که گاه از اعتیاد و بیکاری نیز اثر سوء آن بیشتر بوده و حقیقتا نیاز به سرمایه گذاری دارد. بسیج می تواند در این حوزه ورود جدی نموده و کارهای بزرگی انجام دهد.

ویدر بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: مسجد محور معنویت اسلام است که از صدر اسلام مورد توجه پیامبر عظیم الشان اسلام بوده بنابراین باید مساجد را احیا نمود که محور هر محله، مسجد آن محله باشد.

گفتنی است در این دیدار صمیمانه سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین گزارشی از اصلی ترین اقدامات بسیج ارائه نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار