خبرهای داغ:
معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری:
معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری آذربایجان شرقی در همایش «نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف»، گفت: بانوان، مبلغ مصرف بهینه در جامعه باشند.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۷۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، علی نواداد اظهار کرد: زنان به عنوان مدیران، گردانندگان و محور اصلی زندگی باید مصرف بهینه انرژِی را در خانواده اعمال کنند و با انتقال مفاهیم مدیریت مصرف در شعاع گسترده تر، گام های مثبت و مثمری در این زمینه بردارند.

وی افزود: علاوه بر اینکه عدم استفاده صحیح از انرژی از لحاظ شرعی مورد ایراد است از لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیز تبعات منفی بسیاری در آینده ای نه چندان دور خواهد داشت.

نواداد تأکید کرد: میزان مصرف انرژی برق در ایران سه برابر مصرف جهان است و این آمار یک هشدار است.

وی خاطرنشان کرد: مصرف بهینه انرژی باید به عنوان یک اصل در زندگی روزمره اعمال شود و در روش زندگی تک تک افراد نهادینه شود، در غیر این صورت ما دراین خصوص دچار مشکلات اقتصادی و زیست محیطی متعدد می شویم.

 همایش نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف برق با رویکرد اقتصاد مقاومتی توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز و همکاری امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی و با حضور مسئولان استانی و شرکت توانیر برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها