خبرهای داغ:
بمناسبت دهه فجر و به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین؛
هفتمین دوره مسابقات ورزشی در فضای مجازی بمناسبت دهه فجر در شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۸۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در فضای مجازی بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در شاهرود خبر داد.
وی افزود: بمناسبت دهه فجر و به جهت فراهم آوردن محیطی سالم و مناسب برای نوجوانان و جوانان و ایجاد روحیه نشاط در میان آنان در فضای مجازی، موسسه فرهنگی بین الحرمین اقدام به برگزاری مسایقات ورزشی در رشته‌های مختلف کرده است.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: در این مسابقات ورزشی که درسال‌های گذشته با استقبال بسیار خوبی از سوی نوجوانان و جوانان همراه شده است بیش از هزار و دویست نفر شرکت کرده‌اند که تا کنون در سطح استان سمنان چنین استقبالی از برنامه ورزشی در فضای مجازی بی سابقه بوده است.
وی تصریح کرد: عزیزان علاقمند به شرکت در این مسابقات می‌توانند از مورخه یکشنبه یکم الی پنج شنبه دوازدهم بهمن به دفتر اصلی موسسه به نشانی شاهرود-خیابان ۲۲ بهمن مراجعه نمایند.
ابراهیمی عنوان کرد: این مسابقات ورزشی بمناسبت دهه فجر و از مورخه جمعه سیزدهم الی یکشنبه ۲۲ بهمن در موسسه فرهنگی قرآن و عترت «بین‌الحرمین» و شعبه‌های آن در سطح شهرستان شاهرود و در فضای مجازی برگزار می‌شود و در پایان آن نیز به ۲۲ نفر از برگزیدگان آن جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها