خبرهای داغ:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:

بالارفتن سن ازدواج معضل جدی جامعه است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان، گفت: فاصله گرفتن از سن مطلوب ازدواج منجر به بروز آسیب‌های اجتماعی و بحران‌های روحی می‌شود و در نهایت مسائل خاصی را از لحاظ اجتماعی به دنبال خواهد داشت؛ انتظار می‌رود دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی های لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۹۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن استوارآذرافزود: افزایش نرخ رشد نیازمند فرهنگ‌سازی و از سوی دیگر بهبود وضعیت اقتصادی و برنامه‌ریزی‌های کلان از سوی دستگاه‌های متولی است.  

وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌‌سازی برای افزایش نرخ رشد، اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی فرهنگی برای سلامت اخلاقی نسل جدید جامعه را در دستور کار قرار دهیم و برای جلوگیری از فروپاشی نهاد خانواده، دستگاه‌های متولی اقداماتی انجام دهند.

استوارآذر اضافه کرد: افزایش میزان طلاق در پنج سال اول ازدواج زوجین، آزار دهنده‌ است که باید برای مقابله با این امر مهارت‌های زندگی را به زوجین آموزش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است از تمامی ظرفیت بالقوه در جهت کاهش آمار طلاق استفاده کرده و حساسیت موضوع را به موقع درک کنیم تا اقدامات کارسازی در این راستا انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها