جانشین فرماندهی سپاه الغدیر، فرماندهی ناحیه روح الله یزد و شهردار منطقه ۳ یزد از پایگاه ابوذر ناحیه روح الله یزد بازدید نمودند.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۹۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در این بازدید بر تعامل هر چه بیشتر شهرداری و سپاه جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تأکید شد. سرهنگ حسین زارع کمالی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه بسیج منحصر به ۸ سال دفاع مقدس نیست بلکه امروز در تمام عرصه‌ها بخصوص در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی فعال است گفت: در واقع بسیج یک هویت فرهنگى، روشن، پاک و آینده نگر است و کردارش براى رضایت کردگار است و با چنین هدفى هر جا که به وجود بسیجى نیاز باشد، حضور خالصانه و معنادارش بدون درنگ و عارى از هرگونه فرصت سوزى و عافیت‌طلبى، مشاهده مى‌گردد.
وی در ادامه افزود:حال امکان دارد این حضور در دفاع مقدس باشد یا عرصه‌هاى علمى و یا احیاناً خنثى کردن نقشه‌هاى رنگارنگ و تشویش آفرین و کینه توزانه دشمنان، هرجا که بسیجى اخلاص، توانمندى و ابتکار خود را به نمایش بگذارد دغدغه‌ها و نگرانى‌ها و آشفتگى‌ها، چون برفى که در برابر آفتاب تابستان قرار گیرد، از بین مى‌روند و به جایش امنیت، آرامش، امید، رشد و توسعه هویدا مى‌گردد.
ارسال نظرات