مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی اشکذر خبر:
با هدف توسعه ارتباط با مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی اشکذر خبر، باشگاه مخاطبان راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۹۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، مدیرمسئول پایگاه اطلاع‌رسانی اشکذر خبر با اعلام این خبر افزود: این باشگاه ضمن دریافت اطلاعات مخاطبان اقدام به‌صورت کارت می‌نماید.
مزیت عضویت برای مخاطبان سایت
علیرضا عسکری با اشاره به خدمات قابل‌توجه باشگاه مخاطبان اعضا، اظهار داشت: این باشگاه سعی می‌کند پل ارتباطی بین مخاطبان و صاحبان کسب‌وکار باشد با انعقاد با فروشگاه‌های خرید کالا، محصولات فرهنگی و مواد غذایی، مرغوب‌ترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت ارائه کند تا قدرت خرید اعضا افزایش می‌یابد.
وی استفاده از تخفیف‌های دوره‌های آموزشی خانواده، بازاریابی و کسب‌وکار و سایر دوره‌های آموزشی در شهرستان اشکذر را از دیگر مزیت‌های عضویت در باشگاه مخاطبان برشمرد.
مزیت همکاری برای صاحبان کسب‌وکار
مدیرمسئول پایگاه اطلاع‌رسانی اشکذر خبر در ادامه با بیان این‌که در این طرح مزایایی نیز برای صاحبان کسب‌وکار پیش‌بینی‌شده است، گفت: با همکاری در این طرح صاحبان کسب‌وکار از جامعه بازاری هدفمند برخوردار می‌شوند که با ارائه خدمات مطلوب و هزینه کم تبلیغات مجموعه مشتریان وفادار به دست خواهد آورند.
وی به ایجاد تبلیغ اختصاصی برای صاحبان کسب‌وکار در سایت باشگاه مخاطبان اشاره کرد و افزود: همچنین در نظر داریم بن‌های خرید کالا برای مخاطبان ویژه و برندگان مسابقات عکس و دیگر مسابقات فرهنگی در نظرگیریم که استفاده و خرید ین‌ها از فروشگاه‌های طرف قرارداد خواهد بود.
عسکری در پایان زمان راه‌اندازی باشگاه مخاطبان پایگاه اطلاع‌رسانی اشکذر خبر را هفته آینده اعلام کرد و گفت: مخاطبان و صاحبان کسب‌وکار جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس ۰۹۱۶۲۱۷۰۰۵۸ تماس حاصل فرمایند.
ارسال نظرات